logo full w 1 организация свадьбы

Вартість весілля

icon m white организация свадьбы

Кожна деталь,
далеко не
дрібниця

захоплюй, потішай, балуй

Вартість весілля

Обговоримо тонкощі

icon m red организация свадьбы

Наше агентство займається створенням найрізноманітніших весіль, які теж завжди неоднаково коштують. Ми працюємо з різними весільними бюджетами, гнучка цінова політика агентства дозволяє запропонувати нашим клієнтам організацію як скромних і невеликих весільних вечірок, так і розкішних і дуже дорогих весіль. Ми підкажемо Вам, на чому можна заощадити, а на що дійсно варто витратитися. Ну і звичайно не потрібно забувати, що весілля – це подія, яка залишить в пам’яті молодят і їхніх гостей незабутні враження, і зайва економія явно не доречна.

У нас немає обов’язкового набору послуг і у нас немає Договору на 5 сторінок із заплутаними схемами прихованих зобов’язань. Фінансові взаємовідносини з нашими клієнтами чесні і прозорі, вартість всіх весільних сервісів фіксовані і не підлягають ніяким змінам до дня вашого весілля, незважаючи ні на які економічні і цінові коливання.

Наші фінансові відносини з клієнтами прозорі. Ми не накручуємо на весільний бюджет додаткові відсотки – наш гонорар має фіксовану вартість і залежить від масштабу і місця проведення заходу (виїзні весілля трішки дорожчі). Прозорі і комфортні відносини з клієнтами – такі Правила нашої компанії.

Ми завжди віддаємо набагато більше, ніж ваші очікування.

icon m red организация свадьбы

Розкладемо по поличках

WeddingStuff ServicePrice/UAH
до 20 гостей1 розпорядник
1 координатор
25 000
20-35 гостей1 розпорядник
1 координатор
35 000
35-50 гостей1 розпорядник
1 координатор
1 хостес
50 000
50-70 гостей1 розпорядник
1 координатор
2 хостес
60 000
70-100 гостей1 розпорядник
2 координатора
3 хостес
70 000
свыше 100 гостей1 розпорядник
2 координатора
1 логіст
3 хостес
75 000
Весілля за участю англомовного персоналу1 розпорядник
1 координатор (англ.)
2 хостес (англ.)
1 логіст
75 000
Весілля за участю медіа-персон і хедлайнера (незалежно від кількості гостей)1 розпорядник
1 star-manager
1 координатор
3 хостес
80 000
Концептуальні весілля із залученням режисера, з візуалізацією весільної локації в ескізах, скетчах і 3D форматі1 режиссер
1 розпорядник
2-3 координатора
2 хостес
2 помічника
10% від бюджету весілля
Виїзні весілля (в залежності від складності заходу і кількості гостей)1 розпорядник
1 координатор
2 хостес
під запит
від 1500 $/€ за домовленістю

Наш гонорар - це всього лише малий відсоток вашого бюджету,
але, мабуть, ваше найефективніше інвестування.

Записатися на зустріч












    ЗАПИСАТИСЯ НА ЗУСТРІЧ

    Price

    гостидо 20 гостей
    сервис1 розпорядник
    1 координатор
    ціна25 000 UAH
    гости20-35 гостей
    сервис1 розпорядник
    1 координатор
    ціна35 000 UAH
    гости35-50 гостей
    сервис1 розпорядник
    1 координатор
    1 хостес
    ціна50 000 UAH
    гости50-70 гостей
    сервис1 розпорядник
    1 координатор
    2 хостес
    ціна60 000 UAH
    гости70-100 гостей
    сервис1 розпорядник
    2 координатор
    3 хостес
    ціна70 000 UAH
    гостибільш ніж 100 гостей
    сервис1 розпорядник
    2 координатора
    1 логіст
    3 хостес
    ціна75 000 UAH
    Весілля за участю англомовного персоналу
    сервис1 розпорядник
    1 координатор (англ)
    2 хостес (англ)
    1 логіст
    ціна75 000 UAH
    Весілля за участю медіа-персон і хедлайнера
    сервис1 розпорядник
    1 star-manager
    1 координатор
    3 хостес
    ціна80 000 UAH
    Весілля за участю медіа-персон і хедлайнера
    сервис1 розпорядник
    1 star-manager
    1 координатор
    3 хостес
    ціна80 000 UAH
    Концептуальні весілля із залученням режисера, з візуалізацією весільної локації в ескізах, скетчах і 3D форматі
    сервис1 режиссер <br>1 розпорядник <br>2-3 координатора <br>2 хостес <br>2 помічника
    ціна<span>10%</span> від бюджету весілля
    Виїзні весілля (в залежності від складності заходу і кількості гостей)
    сервис1 розпорядник
    1 координатор
    2 хостес
    ціна1500 $/€ за домовленістю
    icon m red организация свадьбы
    p2 организация свадьбы

    Скільки буде коштувати наше весілля?

    Бутік весільних подій «MARY» для зручності клієнтів розробив три варіанти весільних кейсів різних по набору послуг і цінової категорії, щоб кожна пара могла вибрати те наповнення весілля, яке відповідає всім її естетичним і фінансовим побажанням? Яскрава і урочиста з великою кількістю гостей? А може стильна і незвичайна, не така, як усі? А може стильна і незвичайна, якої ні в кого ще не було?

    icon m red организация свадьбы

    Весільний Кейс
    «Superior Light»

    гості: до 20 осіб / price: 225 000 грн

    Весільний кейс «Superior Light» розрахований на 20 чоловік і буде хорошим вибором для камерного сімейного весілля або весілля в колі близьких друзів. Великою популярністю такий кейс користується у молодих пар, які хочуть провести весілля за розумні гроші, не програвши при цьому в якості послуг.

    Зменшення ціни в даному випадку досягається за рахунок використання, наприклад, паперових аксесуарів замість порцеляни в декорі або легких квіткових композиції при виборі флористики. Ідеальним прикладом такого весілля може бути стиль «мішковина і мереживо» коли бюджетні матеріали дають приголомшливий ефект.

    A3 организация свадьбы

    Superior Light

    p4 Коллаж 1 организация свадьбы
    p4 Коллаж 1.2 организация свадьбы
    p4 Коллаж 1.1 организация свадьбы

    Superior Light

    • Підбір весільної локації
    • Ведучий
    • DJ (звукорежисер)
    • Технічне забезпечення (звук, світло)
    • Запрошення, і інша поліграфія
    • Весільна фотосесія
    • Флористика і декор, весільний букет
    • Фотозонa
    • Весільні аксесуари
    • Весільний торт
    • Постановка першого танцю
    • Розробка стилю весілля
    • Сценарний план з таймингом
    • Координатор, хостес
    p7 Коллаж 2.2 организация свадьбы

    Весільний Кейс
    «Optimal»

    гості: до 35 осіб/ price: 350 000 грн

    Розрахований на «білих комірців» і творчих людей, які стежать за модними тенденціями і виборчих в деталях. Для таких пар підійдуть тематичні весілля (вінтажний цирк, морська, поп-арт) і весілля в трендових палітрах сезону (ефект омбре, Мілкова дошка, м’ятний і золотий, лимонний і грейпфрутовий). Особлива увага в таких весіллях звертається на опрацювання деталей і авторський підхід до стилістичного і арт-наповненню весілля. Як правило, це середні за кількістю гостей весілля на 35 осіб.

    p6 организация свадьбы

    Optimal

    m51 организация свадьбы
    p7 Коллаж 2.2 организация свадьбы
    p7 Коллаж 2.3 организация свадьбы

    Optimal

    • Підбір весільної локації
    • Зачіска і візаж нареченої
    • Ведучий DJ (звукорежисер)
    • Весільна церемонія
    • Технічне забезпечення (звук, світло)
    • Запрошення, і інша поліграфія
    • Весільні аксесуари
    • Love-story (фото)
    • Весільна фотосесія
    • Весільне відео (кліп)
    • Флористика і декор, весільний букет
    • Оформлення церемонії
    • Фотозона
    • Постановка першого весільного танцю (3 уроки)
    • Весільний торт
    • Компліменти для гостей
    • Аксесуари для фотосесії
    • Розробка стилю та концепції весілля
    • Сценарний план з таймингом
    • Репетиція церемонії
    • Дегустація весільного торта
    • Координатори, хостес
    m3 организация свадьбы

    Весільний Кейс
    «Prime»

    гості: до 50 осіб / price: 475 000 грн

    Розрахований на пари, які претендують на ексклюзивне і креативне рішення з залученням топових артистів, інноваційних технологій і prime сервісів. Для таких пар підійдуть весілля на масштабних open space майданчиках з неординарними ландшафтними рішеннями, атмосферні весільні локації. Весілля з унікальним авторським декором і концептуальної опрацюванням всіх деталей.

    p9 организация свадьбы

    Prime

    p10 Коллаж 3.1 организация свадьбы
    p10 Коллаж 3.2 организация свадьбы
    p10 Коллаж 3.3 организация свадьбы

    Prime

    • Підбір весільної локації
    • Зачіска і візаж нареченої
    • Ведучий
    • DJ (звукорежисер)
    • Весільна церемонія
    • Технічне забезпечення (звук, світло)
    • Запрошення, і інша поліграфія
    • Весільні аксесуари
    • Love-story (фото)
    • Весільна фотосесія
    • Весільне відео (кліп)
    • Флористика і декор, весільний букет
    • Оформлення церемонії
    • Фотозона
    • Постановка першого весільного танцю (3 уроки)
    • Весільний торт
    • Компліменти для гостей
    • Аксесуари для фотосесії
    • Розробка стилю та концепції весілля
    • Сценарний план з таймингом
    • Репетиція церемонії
    • Дегустація весільного торта
    • Координатори, хостес
    icon m red организация свадьбы

    Ще трохи краси

    icon m red организация свадьбы

    INSTAGRAM

    m2 организация свадьбы

    INSTAGRAM

    icon m red организация свадьбы